Regulamin

Zasady oraz warunki zamawiania oraz dostawy zamówionych produktów na naszej stronie internetowej.

Dane sprzedającego:

Właścicielem strony internetowej http://www.miodarki-logar.pl/ jest:

Vermis d.o.o.
Ozka ulica 2,
SI-9000 Murska Sobota, Słowenia, EU
E-Mail: info@honigschleudern.eu

Tel: +386 64 225 419

NIP: SI39481298

Manager: Damir Skraban, M.Econ

Zamawianie

Po złożeniu zamówienia otrzymasz automatyczne powiadomienie z listą zamówionych produktów.

W tytule przelewu proszę podać numer zamówienia, tak abyśmy mogli w łatwy sposób zidentyfikować Państwa płatność. Po otrzymaniu wpłaty oraz skompletowaniu całego zamówienia, wyślemy do Państwa zamówione produkty. Wyślemy również drogą mailową potwierdzenie wpłynięcia pieniędzy na nasze konto oraz numer listu przewozowego.

Dostawa

Przesyłki dostarczane są przez firmę spedycyjną GLS.

Prosimy o sprawdzenie przy kurierze następujących rzeczy:

  • Czy ilość zamówionych produktów zgadza się z ilością dostarczonych przez kuriera,

  • Czy nazwy produktów zgadzają się z nazwami na fakturze,

  • Czy karton w którym przyjechała przesyłka nie jest uszkodzony.

W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń lub niezgodności ilościowych, należy spisać z osobą doręczającą przesyłkę protokół szkody, będący podstawą do reklamowania uszkodzonej bądź zagubionej przesyłki. W przypadku podpisania kurierowi odbioru uszkodzonej przesyłki bez spisania odpowiedniego protokołu nie będzie możliwe jej reklamowanie.

Nie odpowiadamy za przesyłki które nie zostały doręczone, w przypadku podpisania odbioru większej ilości paczek niż faktycznie została doręczona.

Wszelkie problemy, zastrzeżenia do przesyłki, kompletność otrzymanych produktów lub inne problemy związane z dostawą, należy zgłaszać w ciągu maksymalnie 3 dni od daty doręczenia. Kontaktując się z działem obsługi Klienta (info@hoigschleudern.eu) z zachowaniem 3 dniowego terminu zgłoszenia problemu, umożliwi nam to oszacowanie uszkodzeń oraz sporządzenie odpowiedniego protokołu szkody w celu wymiany uszkodzonego towaru. W celu weryfikacji fizycznych uszkodzeń wynikających z niewłaściwego transportowania przez firmę przewozową, wszystkie dowody powinny być udokumentowane za pomocą zdjęć w formacie cyfrowym oraz przesłane do nas mailem, tak abyśmy mogli przekazać kompletną reklamację do firmy przewozowej.

Płatność

Akceptujemy płatności PayPal oraz zwykłe przelewy bankowe.

W przypadku płatności kartą kredytową (PayPal) doliczamy dodatkowo 2,9% opłaty manipulacyjnej. Adres e-mail dla płatności PayPal to:

Numer konta bankowego:

Bank: Nova KBM d.d., Ulica Vita Kraigherja 4, SI-2505 Maribor, Słowenia
IBAN: SI56 0430 2000 2184 521
SWIFT: KBMASI2X

Gwarancja:

Wszystkie miodarki objęte są roczną lub dwuletnią gwarancją, w zależności od produktu.

Gwarantujemy dostępność części zamiennych oraz serwis, jeżeli zaistnieje taka konieczność.

Zwroty

Podstawowym celem Miodarki-Logar.pl jest zapewnienie jak najlepszej obsługi oraz zaspokojenie potrzeb Klienta, przed, w trakcie i po zakończeniu transakcji oraz zagwarantowanie jak najlepszej dostawy. Dlatego też jeżeli z jakichś powodów będą Państwo niezadowoleni, jest możliwość zwrotu towaru a my dokonamy zwrotu całej kwoty zamówienia. Aby dokonać zwrotu muszą Państwo w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki wysłać do nas informację dotyczącą odstąpienia od umowy. Informację taką można wysłać poprzez e-mail.

Dane osobowe naszych Klientów przechowywane na naszych serwerach traktujemy z dużą ostrożnością i w żadnym przypadku nie udostępniamy ich osobom trzecim. Gwarantujemy naszym Klientom przestrzeganie przepisów dotyczących przetwarzania danych osobowych.

Cookies

Pliki cookies to niewielkie pliki tekstowe zapisywane na Państwa urządzeniu  lub w przeglądarce. Pliki cookies pozwalają nam rozpoznać czy odwiedzałeś wcześniej naszą stronę internetową, jakie są Twoje preferencje zakupowe oraz pomaga nam udoskonalać świadczone usługi. Informacje są anonimowe i nie są używane w celach identyfikacji użytkowników. Niektóre pliki cookie są niezbędne, inne nie.

Obowiązujące prawo

W stosunkach prawnych pomiędzy klientem a sprzedającym zastosowanie ma wyłącznie Słoweńskie prawo.

Klient składając zamówienie automatycznie akceptuje regulamin. Obowiązuje on od momentu złożenia zamówienia do czasu zakończenia relacji biznesowej.